BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010/02/06

__大蒜头__

今天,
大蒜头进来我班。
原本是打算骂隔壁班的同学的…
料知他们去了bio lab!=_=
贱到死!
骂不到人就不爽然后进来我们班!
我越看他越像一只松了皮的狮子狗!

他一进到来就骂
"kenapa buat bising semasa cikgu(sjh老师)mengajar?!"
好心…
我们上老师的课不懂几安静~
因为班上没有人会听她讲话,
全部在神游~xD
实在太闷了!
就连蚊子飞过都会被老师那催眠的声音给弄得昏昏欲睡!
(注意:如有失眠症,
请找5upm的历史老师。
只需录下她教学的声音,
临睡前听5分钟,
包你可以一觉睡到天亮!)


"cikgu nak kamu semua buat presentation dgn guna power point atau manila card, 4 org satu kumpulan, siapa sanggup buat sila angkat tangan!"
…没人理会…

"siapa sanggup buat~sila angkat tangan!"
…43个人再次当他透明…

"kenapa tak angkat tangan~? Buat presentation OK tak?"
—……安静……—

"OK tak?!"
大蒜望着我和yik yeen(我们坐在最前面)
我俩把嘴巴闭得紧紧!


PAK PAK PAK!!!
大蒜用藤鞭用力的拍打桌子
"Bangun bangun!! Semua bangun!!! Nyayi Negaraku & lagu negeri selangor!!"
他好像恼羞成怒~
唱完了还要我们喊boleh boleh boleh…
笑死我们了!

其实他也没有完全很坏,
只是他蛮不讲理,
而且什么事都要管~
他也算是一个跟得上潮流、
一个很in的老伯吧!

幸亏我最后一年~
在学校让他罚时…
真是叫天天不应,
叫地地不灵!